🍃روزمرگی ها یـمــ :]🍃🌸

خوشبختی مفهموم پیچیده ای پیچیده ای نیست :) 🌹

🍃روزمرگی ها یـمــ :]🍃🌸

خوشبختی مفهموم پیچیده ای پیچیده ای نیست :) 🌹


چند روز پیش تر ، یعنی ی چن هفته پیش ، رفته بودم کارخونه ، تقریبا" کمک بابا 
و  در بدو ورود  مواجهه شدم با ی گربه فنقلی  پر رو  و  سمج ، نشو ازش عکس بگیرم:|
ینی ی ی ساعتی باهم زدو خورد داشتیم :/ 
ینی ی وضعی بودا 🙊  همو میدیدیم  ی متر میپریدیم هوا و ی متر می رفتیم عقب 
حالا دقیق نمیدونم اون از من میترسید یا من ازش 🙈
در کل همش حواس و نگام به ون بود ی وخ  بچه پر رو نیاد بپیچه به پت و پام :|
خیلی پرو و جسور اند بچه گربه های کوچولو 😞 

همش فکرم ب اون بود که بعد ...

`میگمآ  دقت کردید موجود هر چی کوچیک تر ، پر رو تر !گستاخ تر ، جسور تر !
و هر چی بزرگ تر میشه ، پخته تر ، و ... ؟ `

و این کوچیک و بزرگی صرفا" ب سن و قد و بالا نیستآ ،  کلا" از لحاظ شعور و فهم ...
خیلی در این مورد فکر کردم ،گسترده ... که به خودم اومدم فهمیدم گویا گلبه کوشولوهه  نیس دیه رف بخوابه : )  
خوبه گاها" یادآوری این چیزا  گه گاه ؛

جالبناک بود برام !  : )


پیشی

گربه دانشگامونن ایشون :)  👆
  • بانوی خوشبخت :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی