🍃روزمرگی ها یـمــ :]🍃🌸

خوشبختی مفهموم پیچیده ای پیچیده ای نیست :) 🌹

🍃روزمرگی ها یـمــ :]🍃🌸

خوشبختی مفهموم پیچیده ای پیچیده ای نیست :) 🌹

بیا ی قرار بزاریم ! هوم ؟


لبخند گنده اس شیم ! ؟


من خیلی بدم ! اصلا" بلد نیستم بلند بلند بخندم ! بلد نیستم بلند بلند حرف بزنم !

کسی رو ب چالش بکشونم!  و بحرف حتی ! ://

اوووم ...



میخوام  متفاوت شم ، از اون " سعیده " ای که بودم ، 

و بیشتر به " سعیده " برسم . . .

بیشتر رنگ و بوی بانوی خوشبخت رو بشنفم  و  و رنگ و بوی خوب رو منتقل کنم  . ..


بیا  " حال خوب کن بشیم " هوم ؟ 

ساعت دو و نیم شبه ، فک کنم از حدود 9_10 شب آماده م ک بخوابم و الان ¿¿

یسری مطلب و ...


چقد خوبه آدم  بی تعارف خوووب باشه ،  و من چقد  دو س دارم این خوووبارو :)


میخوام خوووب باشم

ی خوب متفاوت تر ،  با لبخند و محبت ظاهری بیشتر 

ظاهری !آره !

میدونی من احساسام اغلب باطنی تره ، خیلی وقتا وقتا وقت نشده بروزش بدم و بعد  .. گفتم دیه دیره و ..گذشتم

من داداشمو خیلی دوست دارم و دلم غش میره براش حتی  ولی هیچوقت نشده نشون بدم بهش ینی .. ینی بلد نیستم راستش 

میخوام یاد بگیرم :( یکی بیاد یادم بده 😶👋


مثلا" یادمه چم سال پیش ک حال بابای دوستم بد شده بود و کما بود ... 

زبونم بد اومده و نمیدونستم چجوری باید باهاش هندلی کنم چی بگم بهش ؟ آخه رفیق صمیمیه. . نمیشه ی جمله بگی رد بشی ... مات بودم و ...

یادمه اون روز تو اتوبوس حرف میزد نگاش میکردم و چقد حال دلم ...

نذر کردم همون لحظه حتی ..

ولی نگفتم نفهمیدم و ... 



خیلیا هستن حقیقی مجازی ک خب دوشون دارم و نمیشه و گاها" کوتاهی میکنم در ابراز احساسم و    ... و این خیلی بده :(


+جدیدا" کوتاهی هام زیا ا ا د  شده 😖


شلخته شدم جدیدا  به هیچ چی و هیچ کاری نمیرسم :/ 

فردام رو ی جور متفاوت میسازم 💪 

امیدوارم 11 ظهر بلد نشم فقط:/😖😑 😜  خو ساعت 3 شد که :/ انتظار 6 بیدار شدن داری واقعا " ؟ ://



+ الهه الهه الهه 👐 از همین تریبون اعلام میکنم ؛ 

حس خوبی دارم بهت خیلی

 دوستت دارم ❤ 




  • بانوی خوشبخت :)

#قرار

نظرات  (۱)

  • میثم نجفی کندج
  • سلام،

    از خوندن مطلبت لذت بردم ...

    این خیلی خوبه که تصمیم داری از فردا بهتر از قبل بشی :-)

    برات آرزوی بهترین ها رو دارم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی